سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در پنجمین روز از هفته‌ی ملی کودک، ۶ تن از اعضای کودک کانون به نمایندگی از کودکان و نوجوانان، در دفتر استاندار همدان حضور یافتند و با وی دیدار کردند.

شناسه خبر: 11847

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان همدان، ۶ تن از اعضای کودک به همراه مدیرکل و معاون فرهنگی کانون، در دفتر استاندار حضور یافتند و با وی دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار، پرهام ایرانپور عضو روشندل کانونی به قرائت آیاتی از کلام الله وحی پرداخت. سپس یسنا میرزایی، عضو مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار بیانیه‌ی هفته ملی کودک را قرائت کرد. ریحانه موسیوند دیگر عضو کانون، با قرائت متنی زیبا و تاثیرگذار، آرزوها و خواسته های کودکان را  به سمع استاندار رساند.
پرهام ایرانپور عضو روشندل مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان و حافظ کلام الله مجید، با بیانی شیوا، افتخارات خود در سطح استان و کشور را در رشته حفظ قرآن کریم عنوان کرد.
در این دیدار سیدسعید شاهرخی استاندار همدان، ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک از خداوند متعال برای کودکان، بهترین لحظات را در تمامی شئونات زندگی آرزو کرد.
استاندار همدان خطاب به کودکان حاضر در جلسه گفت: شما آینده سازان مملکت اسلامی هستید، تلاش کنید که به مدارج بالای علمی برسید.
شاهرخی کانون را پایگاه دیرینه‌ی کودکان و نوجوانان خواند و گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی است جهت رشد و پرورش استعدادهای نهفته‌ی کودکان و نوجوانان.
وی به خاطره‌ی اولین حضور خود به عنوان عضو کانون در دهه‌ی پنجاه اشاره کرد و بیان داشت، با دیدن شما کودکان، عضویت خود در کانون خرم‌آباد برایم تداعی شد، من عضو کانون پرورش فکری شهر خرم‌آباد بودم.
استاندار همدان در قسمتی از صحبت‌های خود به کودکان توصیه کرد که خود را در همه‌ی زمینه‌ها قوی کنند تا آینده‌سازان خوبی برای کشور عزیزمان ایران باشند. 
وی در پایان خطاب به کودکان ابراز داشت، نخبگان، پزشکان و دانشمندان کشور، روزی مانند شما کودک بودند و کودکی کردند ولی با تلاش و کوشش، خود را برای اینده آماده کردند و امروز در جایگاه مهم علمی و مسئولیتی قرار گرفتند.
در ابتدای این دیدار، بهناز ضرابی زاده ضمن تشکر از استاندار که علی‌رغم مشغله‌ی زیاد این فرصت را  در اختیار کودکان گذاشتند و پای صحبت‌های آنها نشستند، خلاصه‌ای از فعالیت‌های اجرایی در هفته‌ی ملی کودک را بیان کرد.
در پایان این دیدار سیدسعید شاهرخی ضمن اهداء یک شاخه گل و هدیه به کودکان این هفته را به آنها تبریک گفت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر