سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان از برگزاری دومین دوره ارتقای سطح قرائت قاریان ممتاز استان همدان خبر داد.

شناسه خبر: 12143

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن، جواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دومین دوره ارتقای سطح قرائت قاریان ممتاز استان همدان با حضور احمد ابوالقاسمی، قاری ممتاز بین‌المللی طی دو روز با رقابت ۳۵ نفر از قاریان ممتاز آقا، از ۹ شهرستان در تالار قرآن همدان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره استاد ابوالقاسمی در مورد مباحث مختلف صداسازی، آموزش تخصصی الحان و نغمات قرآنی آموزش‌های لازم را ارائه کرد، بیان کرد: در این دوره آموزشی همه قاریان، تلاوت خود را ارائه کردند که استاد ابوالقاسمی این تلاوت‌ها را تحلیل و ارزیابی کرد.

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان تصریح کرد: اختتامیه این دوره آموزشی نیز محفل انس با قرآن با حضور استاد ابوالقاسمی در شهر لالجین در مسجد بزرگ آقا با حضور مردم لالجین به‌مناسبت ۹ دی برگزار شد.

سعیدی با بیان اینکه قرار است این دوره‌ها به‌صورت هر دو ماه یک بار در استان همدان برگزار شود، افزود: در دوره‌های دیگر به‌صورت متنوع از اساتید خوب و طراز اول بین‌المللی در حوزه‌های تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی استفاده خواهد شد.

 

وی در پایان یادآور شد: این برنامه با همکاری مجموعه قرآنی از جمله اتحادیه قرآن و عترت، سازمان فرهنگی شهرداری و تالار قرآن و... برگزار شد.

انتهای پیام /ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر