سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

«محمدحسن باقری‌شکیب» روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سرعت وزش باد در شهرستان بهار نیز به ۷۶ کیلومتر در ساعت رسید. بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با ریزش خفیف و پراکنده برف و […]

شناسه خبر: 12193

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری نصیرنیوز، «محمدحسن باقری‌شکیب» روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سرعت وزش باد در شهرستان بهار نیز به ۷۶ کیلومتر در ساعت رسید.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با ریزش خفیف و پراکنده برف و وزش شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در پی فعالیت یک سامانه بارشی ریزش برف و باران در استان همدان تا روز دوشنبه ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: فعالیت های این سامانه امشب تقویت می‌شود و برای شامگاه یکشنبه به اوج خود می‌رسد.

باقری شکیب ادامه داد: فعالیت این سامانه در نیمه جنوبی استان بیشتر از سایر نقاط است و پیش بینی می شود بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر برف را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در پی فعالیت این سامانه از امروز دمای هوای استان روزانه سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می یابد و روز سه شنبه در برخی از نقاط به ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفر نیز می رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: اسدآباد با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و قهاوند با یک درجه سانتیگراد بالای صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون