سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

چند سالی است که داشتن یک سینما برای مردم شهرستان اسدآباد با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری به یک آرزو تبدیل شده است.

شناسه خبر: 12838

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه همدان پیام، مردم شهر های اسدآباد،آجین،پالیز و ۱۰۰ روستای این شهرستان از وجود سینما محروم هستند.

نوجوانان و جوانان این شهرستان برای گذراندن اوقات فراغت تفریح سالم ندارند و تنها تفریح آن ها گشت با موتور و ماشین و آنهایی که پول دارند به مرکز استان می روند.
در زمان مسئولیت علیرضا فعله گری به عنوان شهردار اسدآباد،مردم به داشتن سینما امیدوار شدند که با اختلافی که با شورای شهر به وجود آمد،فعله گری از اسدآباد رفت و پروژه رها شد.

شورای شهر دوره قبل از کلنگ زنی پردیس سینمایی ناکام بودند تا اینکه اعضای شورای شهر دوره ششم اقدام به کلنگ زنی این پروژه در سوم خرداد سال جاری نمودند.

این پروژه قرار بود با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شود و در حال حاضر اعتبار حدود یک میلیارد تومانی دارد که بعد از کلنگ زنی هیچ اقدامی نشده است.

طبق گفته یکی از اعضای شورای شهر محل انتخاب شده برای پردیس سینمایی مناسب نیست و احتمال جابجایی پروژه وجود دارد.

یک منبع آگاه به ما گفت:تعدادی از مدیران و اعضا شورای شهر میگویند اعتبار این پروژه بسیار کم است و با اعتبار شهرستانی نمی‌شود این پروژه را شروع کرد.
فرهاد مرادی یکی از شهروندان اسدآبادی به ما گفت:اگر ساخت یک سینما برای جمعیت ۱۰۰ هزار نفری دشوار است نباید از آسیب های اجتماعی حرف بزنیم که خود ما کوتاهی کردیم.

رسول اسدی یکی ديگر از شهروندان گفت:بهتر از این پروژه تحویل مردم شود که به نظر من زمان کمتری برای ساخت آن طول می‌کشد و باید به مسئولان بگوییم اگر بودجه کم دارید چرا کلنگ‌زنی کردید؟

در پایان باید بگوییم اعضای شورای شهر اسدآباد می‌گویند می‌خواهیم یک پروژه ماندگار از خود به یادگار بگذاریم که بعد از پایان دوره شورای شهر از ما به نیکی یاد شود و با توجه به مطالبه مردمی در خصوص ساخت پرديس سینمایی،بهتر است اعضای شورای شهر این پروژه را در اولویت کاری قرار دهند.

انتهای پیام/ص 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر