سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: امروز رفته رفته از ساعاتی دیگر می‌توانیم انتظار بارش برف را به ویژه در مناطق شهری هم شاهد باشیم و تا صبح فردا کم و بیش به تناوب و با شدت ملایم عمدتاً انتظار بارش برف را خواهیم داشت.

شناسه خبر: 14122

 

به گزارش نشاط شهر، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: امروز رفته رفته از ساعاتی دیگر می‌توانیم انتظار بارش برف را به ویژه در مناطق شهری هم شاهد باشیم و تا صبح فردا کم و بیش به تناوب و با شدت ملایم عمدتاً انتظار بارش برف را خواهیم داشت.

 

روح‌الله زاهدی اظهار کرد: طی شب گذشته شاهد بارش‌هایی به شکل برف و باران در نقاط مختلف استان همدان بودیم به طوری که در «پیروز» شهرستان ملایر ۲۵ میلی‌متر بارش گزارش شده است و در «چشمه‌علی‌محمد» ملایر ارتفاع برف به ۳۰ سانتی‌متر رسید.

 

وی با بیان اینکه در برخی مناطق نهاوند، ملایر و همدان حدود ۱۰ سانتی‌متر ارتفاع برف گزارش شده است، ادامه داد: در نشر همدان ۱۰ سانتی‌متر گزارش برف داشتیم و در شهر همدان ۴ میلی‌متر بارش گزارش شده است.

 

زاهدی مطرح کرد: امروز رفته رفته از ساعاتی دیگر می‌توانیم انتظار بارش برف را به ویژه در مناطق شهری هم شاهد باشیم و تا صبح فردا کم و بیش به تناوب و با شدت ملایم عمدتاً انتظار بارش برف را خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه روز یکشنبه علاوه بر کاهش ابر، انتظار بارش‌های پراکنده برف دور از انتظار نیست، تصریح کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با توجه به عبور سامانه بارشی از استان، کاهش محسوس دمای صبحگاهی را خواهیم داشت به طوریکه در برخی از نقاط دمای صبح به ۸ درجه سلسیوس زیر صفر خواهد رسید. 

 

زاهدی بیان کرد: بلافاصله با عبور این سامانه بارشی، سامانه بارشی دیگری از سه‌شنبه شب وارد استان می‌شود که تا پایان هفته به تناوب شاهد بارش برف در نقاط مختلف استان خواهیم بود ضمن اینکه دمای صبحگاهی هم همچنان حدود ۱۰ درجه سلسیوس می‌تواند باشد.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان یادآور شد: علاوه بر بارش برف، طی امروز و فردا اواسط روز می‌توانیم همراه با فعالیت این سامانه بارشی گاهی وزش باد را شاهد باشیم البته خیلی انتظار سرعت وزش‌های بالا را نداریم.

 

وی با اشاره به اینکه کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته یک و ۱۰ درجه سلسیوس گزارش شده است، گفت: گل‌تپه با دمای منفی ۳ درجه سلسیوس سردترین و نهاوند، اسدآباد و بهار با ۱۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون