سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جای خالی کاروان فرهنگی شهرستان بهار در این رویداد مهم فرهنگی به وضوح مشهود است.

شناسه خبر: 14677

 

همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جای خالی کاروان فرهنگی شهرستان بهار در این رویداد مهم فرهنگی به وضوح مشهود است.

 

 بی شک، حضور هنرمندان، نویسندگان و ناشران بهار در این نمایشگاه می توانست فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های فرهنگی این شهرستان به مخاطبان سراسر کشور باشد.

 

 عدم حضور کاروان فرهنگی بهار در این رویداد، موضوعی است که نیازمند بررسی و تامل از سوی تمامی ارگان ها و نهادهای متولی امر فرهنگ در شهرستان بهار است.

 

بی شک، عواملی متعددی در این اتفاق دخیل بوده اند که باید با نگاهی دقیق و کارشناسانه به آنها نگریسته شود.

 

 در این مجال، ضمن ابراز امیدواری برای جبران این کم کاری در آینده، فرصتی را مغتنم می شماریم تا بر ضرورت همدلی و همکاری تمامی ارگان ها و نهادهای متولی امر فرهنگ در شهرستان بهار تاکید نماییم.

 

بدون تردید، با همدلی و برنامه ریزی منسجم و هدفمند، می توان شاهد حضور پررنگ تر و موثرتر کاروان فرهنگی بهار در رویدادهای فرهنگی آتی باشیم.

 

 امید است که این اتفاق، تلنگری باشد برای بازنگری در سیاست ها و برنامه های فرهنگی شهرستان بهار و زمینه را برای ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر این دیار فراهم کند.

 

مهدی رهنما _ فعال مدنی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر