سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

خبرنگاران فرهیخته و قلم‌به‌دستان اندیشمند! هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، فرصتی است تا به پاسداشت تلاش‌های شبانه‌روزی شما، حافظان امانت و نگهبانان حقیقت در شهرستان بهار، قدردان زحمات بی‌دریغتان باشیم.

شناسه خبر: 15241

 

🔰شما با قلمی رسا و دلی آگاه، آینه‌ای تمام‌نما از جامعه بوده و با انتشار اخبار موثق و تحلیل‌های دقیق، نقش بسزایی در آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی ایفا می‌کنید.

 

🔰در شهر بهار ، دیار عرفان و معرفت ، خبرنگاران و پایگاههای خبری  با درایت و تعهد، بر آنند تا با گذر از پیچ و خم‌های خبرسازی، واقعیت‌ها را عریان کرده و پژواک صدای مردم باشند. آنان با شجاعت و امانتداری، در مسیر تحقق جامعه‌ای آگاه و پویا گام برمی‌دارند و با انتشار اخبار موثق و تحلیل‌های کارشناسی، به ارتقای سطح مشارکت اجتماعی کمک شایانی می‌نمایند.

در این ایام  فرخنده، از همه شما فعالان عرصه خبر و رسانه که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود، به غنای شهرستان بهار افزوده‌اید، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

🔰شما، خبرنگاران، با قلمتان تاریخ می‌سازید. با هر خبر، با هر تحلیل، با هر گزارش، به پازل بزرگ تاریخ شهرستان می‌افزایید و میراثی ماندگار برای آیندگان به یادگار می‌گذارید. شما با نقدهای سازنده خود، به بهبود امور کمک می‌کنید و با انتشار اخبار امیدبخش، روحیه امیدواری را در جامعه تقویت می‌نمایید.

 

✍ این روز، فرصتی است تا به برخی چالش‌های پیش روی رسانه‌های محلی پرداخته شود:

 

۱_ چالش منابع مالی: بسیاری از رسانه‌های محلی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند که بر کیفیت و کمیت تولیدات آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

 

۲_ فشار برخی افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی دینفع : برخی از رسانه‌ها و پایگاههای خبری ، تحت فشارهای برخی افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی قرار دارند که موجب خودسانسوری و کاهش استقلال آن‌ها می‌شود.

 

۳_ رقابت با رسانه‌های بزرگ: رقابت با رسانه‌های بزرگ و پرمخاطب، کار خبرنگاران محلی را دشوارتر می‌کند.

 

✍برای رفع این چالش‌ها، پیشنهاد می‌شود:

 

۱_ حمایت مالی از رسانه‌های محلی: اختصاص بودجه‌های مشخص و پایدار برای حمایت از رسانه‌های مستقل و محلی.

 

۲_ ایجاد فضای امن برای فعالیت رسانه‌ها: تضمین آزادی بیان و جلوگیری از هرگونه دخالت در امور رسانه‌ها.

 

۳_ ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه: برگزاری دوره‌های آموزشی برای افزایش آگاهی مردم نسبت به رسانه‌ها و شیوه‌های تشخیص اخبار صحیح از اخبار جعلی.

 

۴_ همکاری بین رسانه‌های محلی: ایجاد شبکه‌ای از رسانه‌های محلی برای تبادل اطلاعات و تقویت همکاری بین آن‌ها.

 

♻️ امید است با همدلی و همکاری یکدیگر، بتوانیم فضایی پویا و حرفه‌ای برای فعالیت خبرنگاران در شهرستان بهار فراهم آوریم و به این ترتیب، گامی مؤثر در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان برداریم.

 

با تقدیم احترام 

 

✍ : مهدی رهنما _ فعال مدنی

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

فرهنگ و هنر