سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان مرکز فوق تخصصی مادر و کودک خواهد شد و در این راستا در هفته های آتی بخش بلوکهای انفرادی زایمان طبیعی (LDR‍) و خدمات ویژه مراقبتهای بعد از زایمان در مرکز آموزشی درمانی اکباتان راه‌اندازی خواهد شد.

شناسه خبر: 14973

 

به گزارش نشاط شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  گفت: بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان مرکز فوق تخصصی مادر و کودک خواهد شد و در این راستا در هفته های آتی بخش  بلوکهای انفرادی زایمان طبیعی (LDR‍) و خدمات ویژه مراقبتهای بعد از زایمان در مرکز آموزشی درمانی اکباتان راه‌اندازی خواهد شد.

 

 راه اندازی بخش زایمان طبیعی با فضاهای تک نفره در این مرکز با هدف ارتقا کیفیت خدمات مادر و نوزاد، ترویج زایمان طبیعی و فیزیولوژیک،  زایمان بی درد و ارتقا شاخص های کرامت محور مادران به صورت ماما محور و با حضور متخصص زنان مقیم به زودی در مرکز آموزشی درمانی  اکباتان راه‌اندازی خواهد شد.

 

با توجه به سیاست های طرح تعالی و عدالت در نظام سلامت در راستای ارتقای سلامت مادران، افزایش جمعیت و افزایش زایمان طبیعی طرح احداث بخش های LDR در بیمارستان فوق تخصصی و تخصصی کودکان اکباتان در دستور کار قرار گرفته است.

 

بخش LDR به مكان هایی در زایشگاه ها گفته می شود كه هر مادر در اتاق خصوصی با امكانات رفاهی و درمانی و با حفظ حریم خصوصی هنگام زایمان طبیعی استفاده می كند.

 

در این بخش ها شرایط زایمان فیزیولوژیك و زایمان بدون درد برای مادر فراهم می شود و به زایمان طبیعی مادران كمك می كند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

آنکه تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌توان قدم از قدم برداشت او خوب مدیریت نخواهد کرد / برخی با لبخند دشمن خاطرشان جمع می‌شود و با لالایی دشمن خوابشان می‌برد / برخی تصور می‌کنند باید آویزانِ به این قدرت و آن قدرت باشند یا خیال می‌کنند که همۀ راه‌های پیشرفت از آمریکا می‌گذرد؛ نه این‌طور نیست / در هر انتخاباتی که مشارکت کم بوده، زبان ملامت دشمنان دراز بوده