سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در این دیدار علی ستاری ریاست بنیاد شهیدو امورایثارگران شهرستان بهار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از زحمات این مجموعه و همکاری آنها با جامعه ایثارگری تقدیر و قدر دانی نمود.

شناسه خبر: 14977

 

به گزارش نشاط شهر، روابط‌ عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار، در این دیدار علی ستاری ریاست بنیاد شهیدو امورایثارگران شهرستان بهار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از زحمات این مجموعه و همکاری آنها با جامعه ایثارگری تقدیر و قدر دانی نمود.

 

علی ستاری با اشاره به نقش حساس مجموعه قضایی افزود: اکنون نگاه امیدوارانه مردم به سیستم قضایی است و فساد ستیزی این مجموعه نقش به سزایی در نظام دارد.

 

دکتر امیر مهدی عزیزی ریاست دادگستری شهرستان بهار نیزافزود: قدم برداشتن برای خانواده های  معظم و معزز شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولین است و خدا را شاکریم که در چهارچوب قانون توانسته ایم از این بزرگواران حمایت کنیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

آنکه تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌توان قدم از قدم برداشت او خوب مدیریت نخواهد کرد / برخی با لبخند دشمن خاطرشان جمع می‌شود و با لالایی دشمن خوابشان می‌برد / برخی تصور می‌کنند باید آویزانِ به این قدرت و آن قدرت باشند یا خیال می‌کنند که همۀ راه‌های پیشرفت از آمریکا می‌گذرد؛ نه این‌طور نیست / در هر انتخاباتی که مشارکت کم بوده، زبان ملامت دشمنان دراز بوده