سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بهار از برگزاری طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در سطح شهر صالح آباد خبر داد.

شناسه خبر: 10971

به گزارش نشاط شهر، علیرضا عقیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به نظارت و بازرسی داوطلبان سفیران سلامت از ادارات و اصناف در سطح شهر صالح آباد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار داشت: طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در سطح شهر صالح آباد شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی»، داوطلبان بسیجی با همکاری اداره بهداشت در سطح شهر و روستا، از معابر و اصناف و ادارات سرکشی می‌کنند.

فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بهار عنوان کرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ بازدید از اصناف و ادارات در قالب پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و رعایت بهداشت اجتماعی صورت گرفته است و در صورت همکاری نکردن اصناف موارد تخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: در راستای حمایت از همشهریان، کمک‌های معیشتی در قالب مواد غذایی و بسته‌های ضدعفونی کننده و بهداشتی برای خانواده‌هایی که مبتلا به کرونا دارند ارائه می‌شود و تاکنون ۵۰۰ خانواده کمک‌های معیشتی دریافت کرده‌اند.

عقیقی از فعالیت تیم‌های مراقبت و بازرسی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، از خواربارفروشان روستاهای بهادربیگ، قشلاق و بابا علی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیجیان تا پایان ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا در این عرصه فعالیت‌های جهادی خود را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: حوزه_مقاومت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون