سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/15 11:20:25
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار:

باید توان حل مسئله نماینده منتخب مردم مدنظر باشد، نه بومی و غیر بومی بودن!

حبیب شهنوازیان گفت: نماینده منتخب باید خبره، باتدبیر و از دل مردم باشد و بتواند معضلات را با حداکثر توان در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی با بهره گیری از توان و مدیریت کلان کشوری حل نماید.

شناسه خبر: 10986

به گزارش نشاط شهر به نقل از عصرهمدان؛ حبیب شهنوازیان عنوان کرد : یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران که براساس قانون اساسی کشورها عملیاتی میشودو در جوامع مردمی، نشانگرجمهوری اسلامی ایران است، بحث انتخابات است که هدف از آن ایجاد مشارکت مردمی در تصمیم گیری های کلان کشور برای انتخاب افراد شایسته و با تدبیر و خبره در حوزه کاری مسئولیت های بزرگ کشور میباشد.

شهنوازیان با اشاره به اینکه انتخابات شوراها و نمایندگی مجلس شوارای اسلامی با حضور افراد از بطن جامعه و دل جامعه شکل میگیرد افزود؛ باید با ایجاد صداقت و درستکاری در عملیاتی کردن برنامه ها شور و نشاط انتخاباتی را تقویت نماییم.

وی همچنین تصریح داشت:حضور حداکثری مردم در انتخابات بستگی به بلوغ سیاسی افراد دارد تا بدانند تصمیم گیری و سرنوشت جامعه به تصمیم آنها بستگی داردو انجمن های فرهنگ و هنر، فرهیختگان نیز با بصیرت افزایی در این حوزه، با رفتار و فعالیت فرهنگی بلوغ سیاسی را در جامعه رونق بخشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار با اشاره به مسئله مهم بومی و غیربومی بودن نمایندگان عنوان داشت: برخی بر این اعتقاد هستند که نیروی بومی دلسوزتر هست تا نیروی غیر بومی، در صورتی که اینطور نیست و نیرویی که برای انجام کارهای بزرگ و خدمت به مردم پا به میدان گذاشته است چه در حوزه شهری و چه در سمت نمایندگی، باید کسی باشد که احساس مسئولیت و تقرب به مردم داشته باشد و بتواند نیاز مردم را برطرف نماید و بتواند با ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت های خوب کلان کشوری برای شهرستان از ظرفیت های خوب بهره مند شود.

شهنوازیان تاکید کرد: شاید افراد بومی باشند اما نتوانند این امور را به سرمنزل برسانند ولی افراد غیر بومی شناخته شده در سطح کشور و استان بتوانند با حضور، پیگیری، تلاشگری و تخصص در کار، باری از دوش افراد بردارند.

وی در پایان تصریح کرد: بنده بر این اعتقاد هستم که نیرویی که خبره، باتدبیر و از دل مردم باشد و بتواند معضلات را با حداکثر توان در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… با بهره گیری از توان ومدیریت کلان کشوری حل نماید بهترین گزینه برای انتخابات می باشد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: حوزه_اقتصادی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر