سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/5 21:33:36
در مراسم تجلیل از دو دهه فعالیت مذهبی فرهنگی محمد غفاری:

باید قدر داشته هایمان را بدانیم

مراسم تجلیل از دو دهه فعالیت فرهنگی استاد محمد غفاری، از اساتید و مربیان قدیمی قرآن در شهر بهار عصر دیروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور بهار با حضور جمعی از فعالین مذهبی فرهنگی و مسئولین شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 11427

گروه - مرضیه کریمی رادپور :

به گزارش نشاط شهر محمد غفاری در ابتدای دهه هفتاد از بنیانگذاران کانون فرهنگی ورزشی ایمان، هیات مذهبی آیت الله بهاری و پایگاه یک سلمان بوده و در دو دهه هفتاد و هشتاد به طور مداوم در این مراکز فعالیت مستمر داشت و هم اکنون چند سالی است که ساکن تهران بوده و از مدیران موفق بهاری در تهران است، وی همچنین هم اکنون به عنوان داور فوتسال در تهران به فعالیت می پردازد.
 
محمد غفاری در این مراسم با تشکر از بانیان مجلس به بیان خاطراتی از آغاز فعالیت فرهنگی خود در شهر بهار پرداخت و الگوگیری از شهدا از مهمترین انگیزه خود در فعالیت های چند ساله خود بیان کرد و اظهار داشت: در آن زمان با شرایط موجود کار فرهنگی بسیار سخت بود و سعیمان این بود که با فعالیت ورزشی جوانان و نوجوانان را جذب فعالیت های مذهبی کنیم.
 
در ادامه حجت الاسلام مهدی کرمی به بیان فضائل اخلاقی محمد غفاری پرداخت و اظهار داشت: ما در تیم های انفرادی خوب عمل می کنیم اما در کار تیمی و تشکیلاتی اقبال چندانی نداریم، استاد محمد غفاری در دهه های هفتاد و هشتاد با وجود تمام محرومیت ها توانست یک کار تشکیلاتی منسجم را در محله آقدروازه بهار شکل داده و یک تحول و جریان‌سازی عظیم را در شهر شکل دهد.
 
وی ادامه داد: این کار فرهنگی، مذهبی باعث شد که در طی این سالها حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر انسان تربیت شدند و هم اکنون اثرات آن را در جامعه می بینیم.
 
حجت الاسلام کرمی در ادامه وجود چنین جلسه هایی برای تقدیر از نیروهای زبده خودی را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: ما اگر دردشناسیم باید راهکار هم برای آن داشته باشیم، ما چرا نباید نیروهای خودمان را ببینیم و چرا نباید قدر داشته هایمان را بدانیم، این قدرشناسی باعث دوام و قوام جامعه ما می شود و ما تقدیر از نیروهای اصیل خودمان را باید در راس امور قرار دهیم، چرا که اینها سرمایه های ما هستند.
 
در ادامه مراسم لوح یادبود محمد غفاری به همراه هدایایی به وی اهدا شد و اعضای قدیمی کانون ایمان و هیات آیت الله بهاری عکسی یادگاری در کنار وی ثبت کردند.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ک

برچسب ها: محمد_غفاری#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر