سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/28 19:49:09
آزیتا ترکاشوند از نقش تازه‌اش در یک سریال گفت:

لباس یک زن کارآفرین را در «نقش خاک» پوشیدم

آزیتا ترکاشوند که سابقه حضور در مجموعه‌های مختلفی مثل گاندو، بوی باران،کلاه پهلوی و... را دارد، اخیرا در مجموعه «نقش خاک» به کارگردانی آرش معیریان بازی کرده که در حال سپری کردن مراحل فنی است.

شناسه خبر: 11533

به گزارش نشاط شهر ترکاشوند درباره نقشش در این سریال به جام‌جم گفت: بهار در «نقش خاک» یک شخصیت قوی و کارآفرین است که مثل یک ستون در خانواده‌اش حضور دارد. او شغل جالبی هم در این قصه دارد که خیلی از آن نمی‌گویم. زن تحصیل کرده‌ای است که حالا در شهر خودش مشغول فعالیت‌های مختلفی مثل کشاورزی شده است.
وی با بیان تفاوت این نقش با بقیه کارهایش افزود: بهار، در جریان زندگی‌اش با چالش‌های مختلفی رو به رو می‌شود که باید آنها را مدیریت کند.
این بازیگر خاطرنشان کرد: با توجه به استانی بودن مجموعه نقش خاک و فضای تازه‌ای که در قصه آن وجود دارد، می‌توان پیش‌بینی کرد که مردم هم آن را دوست خواهند داشت.
مجموعه تلویزیونی «نقش خاک» از تولیدات صداوسیمای همدان است که از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن خواهد رفت. این سریال روایتگر یک ماجرای عاشقانه است که با چالش‌هایی همراه می شود‌‌. سازندگان «نقش خاک» تلاش کردند در قالب داستانی جذاب به موضوع ارزش ساخت سفال‌های لالجین استان همدان هم بپردازند تا این هنر به فراموشی سپرده نشود.

 

انتهای پیام /


برچسب ها: نقش_خاک#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر