سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

روز ملي حمل و نقل و رانندگان بر پرچمداران صنعت حمل و نقل و کوشندگان امانتدار و شب زنده داران جاده ها مبارک باد.

شناسه خبر: 12094

به گزارش نشاط شهر، فرامرز مبصری افشارنیا يکی از رانندگان کامیون شهرستان بهار است که به مدت ۲۵ سال است در حوزه حمل و نقل با کامیون کار می‌کند.

 

وی در معرفی خود گفت: بنده فرامرز مبصری افشارنیا هستم که از سن ۱۷ سالگی علاقه زیادی به رانندگی داشته و از همان سن علاقه خود را دنبال کردم و خدا را به خاطر شغلم شاکر هستم و  تاکنون ۲۵ سال است که در حمل و نقل بار کار میکنم. 

 

وی درباره سختی ها و مشکلات شغل خود گفت: هر حرفه ای سختی هایی را در پی دارد و شغل ماهم از این موضوعات جدا نیست، از سختی های این شغل میتوانم به بیماری های مفاصلی مانند دیسک گردن و دیسک کمر و... به خاطر  نشستن پشت فرمان در ساعت های طولانی اشاره کنم.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا برای شما پیش آمده  که خانواده خود را به مدت طولانی ندیده باشید؟ به خبرنگار ما گفت: بله بنده هم مانند رانندگان دیگر که بین استانی مشغول به کار هستند ممکن است خانواده خود را بدلیل جابه جایی به موقع بعضی بارها مانند تره بار که امکان فاسد شدن یا گندیده شدن در این موارد بسيار است و باید بارها به موقع به مقصد برسند، خانواده خود را نبینم اما برای رانندگان محترم درون شهری کمتر چنین مسئله ای وجود دارد.

 

وی در پاسخ به سوال آیا شیوع ویروس کرونا بر شغل شما هم تاثیر گذاشته است، ابراز داشت : مانند هر حرفه دیگری ، ما هم باید موارد بهداشتی را رعایت کنیم اما به دلیل اینکه ما کمتر در معرض اجتماعات قرار میگیریم و تنها فرد راننده ممکن است در وسیله شخصی خود باشد به میزان حرفه های دیگر بر روی شغل ما اثر نگذاشته است.

 

مبصری افشار نیا در پاسخ به سوال چه مشکلاتی در صنف رانندگان وجود دارد گفت : بی خوابی، اضطراب، بیماری های جسمی، تغدیه نامناسب ،کاهش قدرت بینایی از جمله مشکلاتی است که برای ما رانندگان وجود دارد.

 

وی در آخر در مورد مشکلات و کمبود های شغل خود خواستار کاهش قیمت های وسایل جانبی خودروها، اهمیت به رانندگان برون شهری از لحاظ کرایه و نوبت دهی اشاره کرد و ادامه داد: بنده هم به نوبه خودم از مسئولان محترم میخواهم که در هر حرفه ای به نظرات آن صنف احترام بگذارند تا بتوانیم در کنار هم کشوری مقتدر داشته باشیم.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون