سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/11/29 21:58:39
به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

بانوی کارآفرین شهرستان بهار

زیبا محمدی ( قاسمی )بانوی کار آفرینی است نه تنها توانسته برای خود شغلی دست و پا کند بلکه چندین نفر را مشغول به کار کرده و این کار او باعث شده است،خانم هایی که ذوق کار در منزل را دارند فعال کرده و درآمدزایی برای خود ایجاد کنند .

شناسه خبر: 12315

به گزارش نشاط شهر، زیبا محمدی(قاسمی) از بانوان توانمند و فعال شهرستان بهار در زمینه تولید انواع محصولات ارگانیک خانگی و با فروش آنها از جمله ، انواع ترشی،تهیه پیاز داغ و سیر داغ ، انواع مربا و عرقیات ، لواشک خانگی، خیارشور، رب گوجه فرهنگی ، پاک کردن و انواع سبزی و .....فعالیت می کند .

 

زیبا محمدی در این باره اظهار داشت : این تولید و فروش محصولات تا به الان با رونق بسیار خوبی مواجه شده است و عدم وجود مکان مناسب از اصلی ترین مشکلات می باشد و در صورت تامین مکان مناسب، با قبول سفارشات بیشتری و به نحوه احسن تحویل مشتری خواهد داد ، محصولات خود را گسترش داده و از توانایی های دیگر بانوان توانمند شهرستان هم استفاده خواهد کرد .

 

همچنین این بانوی کار آفرین از مسئولین شهرستان درخواست حمایت دارد و بیان داشت : مسئولان مربوطه می‌توانند با ایجاد زمینه لازم شرایط را برای کار آفرینی و اشتغال زایی جوانان فراهم کنند .

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون
Error
Whoops, looks like something went wrong.