سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز جشن هفته کانون ها همراه با اجرای برنامه های مختلف و با حضور جبار رضایی سرپرست آموزش و پرورش، کارشناس روابط عمومی، اعضای شورای اسلامی شهر بهار، مدیر آموزشگاه موسیقی و اولیای دانش آموزان در سالن کانون فرهنگی تربیتی میعاد شهرستان بهار برگزار شد .

شناسه خبر: 12331

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز جشن هفته کانون ها همراه با اجرای برنامه های مختلف و با حضور جبار رضایی سرپرست آموزش و پرورش، کارشناس روابط عمومی، اعضای شورای اسلامی شهر بهار، مدیر آموزشگاه موسیقی و اولیای دانش آموزان در سالن کانون فرهنگی تربیتی میعاد شهرستان بهار برگزار شد .

 

محسن ایوبی، رئيس کانون‌ میعاد بهار و سازمان دانش آموزی شهرستان بهار عنوان کرد : این جشن بمناسبت هفته بزرگداشت کانونها برگزار گردید و هدف ایجاد روحیه نشاط در بین اعضای کانون بود .

 

جشن هفته کانون ها با شعر خوانی و دکلمه خوانی هنرجو های کلاس مجری گری و اجرای برنامه های مختلف به صورت پذیرفت. 

 

جبار رضایی، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار با عرض خدا قوت بابت کلاس های آموزشی کانون میعاد و فعالیت هایی که درحال انجام شدن است گفت : هفته بزرگداشت کانون های فرهنگی و تربیتی بهترین فرصت برای انجام برنامه هاست وباید دانش آموزان گرامی با ثبت نام و شرکت در این کلاس ها به نحو احسن استفاده کافی را ببرند .

 

جبار رضایی همچنین تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است، کلاس هایی که زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می‌شود با اعتماد و اطمینان بیشتری برخوردار هستند و با توجه به بیماری کرونا و آموزش ها به صورت مجازی ، بیشترین تولید محتواها توسط دانش‌آموزان به صورت قوی صورت گرفته است و کانال کانون میعاد با بیش از ۴ هزار مخاطب، با شرایط ویژه فعالیت های پرورشی و فرهنگی در قالب انجمن های ۲۲ گانه توانسته بسیار موفق عمل کند  .

 

وی در پایان با قصد حمایت و تقویت کانون و دانش آموزان افزود : انتظار داریم که فعالیت های کانون شناخته شود و دانش آموزان با شناخت بیشتری استقبال کنند و برنامه ها را به بهترین شیوه به اجرا برسانیم. 

 

در آخر با اهدای گل ، از هنرجویان و دانش آموزان کانون تقدیر به عمل آمد .

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر