سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مردم عزیز شهرستان بهار مانند همیشه همکاری خوبی با پلیس داشته باشند و هرگونه موارد و نیاز پلیس خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

شناسه خبر: 12419

به گزارش نشاط شهر، سرهنگ نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تبریک سال نو و عید نوروز  ۱۴۰۱ گفت:

سفرهای نوروزی نقطه عطفی در رویارویی انسان با مظاهر طبیعی است و در این میان ضرورت دارد که مسافران محترم با همت و تلاش خود ضمن بهره مندی از این موهبت های الهی و ارزش های خدادادی با رعایت اخلاق طبیعت گردی و با بهره مندی از آموزه های دینی و اخلاق زیست محیطی ، صیانت از جلوه های الهی را سرلوحه رفتار و منش خود قرار دهند و در حفظ طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.

در مسیرها و جاده های فرعی و اصلی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی الزامی بوده و با سرعت مطمئنه با سعه‌صدر رانندگی نمایید.

پلیس با هر گونه ناهنجاری اجتماعی مغایر با شئونات اخلاقی شدیدا برخورد می کند .لذا رعایت کلیه موازین شرعی و اخلاقی امری لازم و ضروری است. 

در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها رعایت حقوق شهروندی الزامی بوده و تمام شهروندان‌  به طور یکسان حق استفاده از این مکان‌ها را دارند. 

در هنگام ترک منازل خود وجه نقد و طلاجات را در منزل رها ننموده و از قفل و چفت مناسب برای درب و پنجره ها استفاده شود. و تمام هشدار های صادره قبلی در خصوص سرقت منزل را مدنظر قرار دهند .

شهروندان گرامی نهایت همکاری را با پلیس و مامورین انتطامی داشته باشند.

موتور سیکلت سوارانی که در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تردد داشته باشند و موجبات سلب آرامش عمومی را فراهم نمایند .شدیدا برخوردمی گرددو موتورسیکلت آنها توقيف می گردد .

فرزندان و افرادی که تبحر کافی در امر رانندگی ندارند صرف داشتن گواهینامه. از رانندگی با خودرو ها و موتورسیکلت ها خودداری نمایند.  

از برگزاری هرگونه مراسم شادی مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در پارک‌ها و تفرج گاهها خودداری شود و در صورت مشاهده پلیس به شدت برخورد می کند .

در صورت وقوع نزاع و منازعات احتمالی که اذهان عموم را تشویش نماید و امنیت  و آرامش شهروندان را به مخاطره بندازد شدیدا با دو طرف نزاع وفق مقررات برخورد جدی می شود. 

مردم عزیز شهرستان بهار مانند همیشه همکاری خوبی با پلیس داشته باشند و هرگونه موارد و نیاز  پلیس خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند .

معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهار

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون