سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/10/18 17:52:27

همدان پنجشنبه بارانی می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از افزایش موقت غلظت آلاینده‌ها طی ساعاتی از امروز خبر داد.

شناسه خبر: 13997

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا، محمدحسن باقری‌شکیب اظهارکرد: طی امروز و دیروز صبح هوای سرد صبحگاهی را در استان همدان داشتیم ضمن اینکه امروز هم در همدان دمای صبح منفی ۸ درجه سلسیوس و در شهرستان بهار هم منفی ۹ درجه سلسیوس بوده است.

وی ادامه داد: امروز طی ساعاتی می‌توانیم افزایش غلظت آلاینده‌ها را داشته باشیم که البته این افزایش غلظت آلاینده‌ها به شکل موقتی بوده و با توجه به وزش نسیم باد در ساعاتی از طول روز انتظار تهویه هوا وجود دارد.

باقری‌شکیب با بیان اینکه فردا رفته رفته افزایش نسبی دمای صبحگاهی را خواهیم داشت و از برودت هوا کاسته می‌شود، خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه با ورود موجی به منطقه و استان می‌توان برای چهارشنبه بعد از ظهر و چهارشنبه شب عمدتاً در نیمه شمالی استان انتظار بارش باران و در برخی از مناطق مرتفع نیمه‌شمالی می‌توان بارش خفیف برف را هم شاهد بود.

وی گفت: در روز پنجشنبه با گسترش بیشتر ابر در نقاط مختلف استان می‌توان انتظار بارش برف و باران را در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطقی از شمال و مناطقی از جنوب استان شاهد بود.

باقری‌شکیب اضافه کرد: صبح جمعه این سامانه بارشی از استان خارج خواهد شد و عمدتاً شدت بارش‌ها را در حد ملایم و خفیف خواهیم داشت ضمن اینکه علاوه بر آن طی فعالیت سامانه بارشی طی ساعاتی وزش باد و در پاره‌ای از نقاط، افزایش سرعت باد را می‌توان انتظار داشت.

وی با بیان اینکه کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته منفی ۸ و  ۱۰ درجه سلسیوس بوده است، اظهارکرد: بیشترین دمایی که در ایستگاه استان ثبت شده، مربوط به ملایر با ۱۳ درجه سلسیوس بوده و شهرستان بهار با منفی ۹ درجه جزو سردترین ایستگاه‌ها در استان گزارش شده‌ است.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون