سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/8/21 18:58:31
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور:

طلاب با نقد و ایده پردازی مسئولان حوزه را یاری کنند

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در جمع بانوان طلبه اسدآباد و بهار، گفت: طلاب با بیان مسائل و مشکلات آموزشی و از طریق نقد و ایده پردازی ما را در پیشبرد اهداف یاری رسانند.

شناسه خبر: 11972

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسینعلی تهرانی، و با حضور در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار و الراضیه (س) شهرستان اسدآباد در سالن اجتماعات مدرسه صدیقه کبری(س) بهار، گفت: طلاب با بیان مسائل و مشکلات آموزشی و از طریق نقد و ایده پردازی ما را در پیشبرد اهداف یاری رسانند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران اظهار کرد: هدف از بازدید و حضور در مدارس علمیه خواهران این است که از نزدیک با محیط آموزشی و مشکلات و چالش های طلاب و اساتید آشنا شویم.

در ادامه این نشست، مدیران مدارس علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار و الراضیه (س) شهرستان اسدآباد گزارشی از عملکرد مدارس تابعه را ارائه داند و سپس دو تن از طلاب هر مدرسه به نمایندگی از سایر طلاب مسائل و مشکلات آموزشی را بیان کردند.

پراکندگی دروس، سنگین بودن حجم دروس، تقویت بنیه پاسخگویی به شبهات، حمایت از طلاب مبلغ و ... از مباحثی بود که توسط طلاب بیان شد.

در پایان از اساتید و طلاب نخبه مدارس علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار و الراضیه (س) شهرستان اسدآباد تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر