سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی (ع) شهر مهاجران با حضور فرماندار شهرستان بهار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، امام جمعه مهاجران و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و بخشدار لالجین برگزار شد.

شناسه خبر: 13497

 

به گزارش نشاط شهر، در ابتدا معصومه فزونی رییس کتابخانه های عمومی شهرستان بهار گفت: در شهرستان بهار دوازده باب کتابخانه در حاضر فعال هستند و ۳۳۴۹متر  مربع در حال خدمت رسانی به مردم فهیم شهرستان در این حوزه می باشد و بیش از ۱۴۰هزار عضو فعال کتابخانه در شهرستان بهار داریم.

در ادامه نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: همواره باید در حال مطالعه باشیم چرا که فکر و ذهن انسان با مطالعه تغییر میکند و این تغییرات در تمامی حوزه ها نیز نقش بسزایی دارد.

فرماندار شهرستان بهار در ادامه افزود: هدف از توسعه کتابخانه امام حسن مجتبی و سایر کتابخانه ها از جمله صالح آباد، ارتقا و نگرش انسانها از نظر توسعه فرهنگی و عدالت فرهنگی برنامه های مختلف از جمله کتابخانه آیت الله بهاری با برآورد هشت و نیم میلیارد ریال و کتابخانه فجر در صالح آباد با اختصاص ۱۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر مریم زارعی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در جمع مسئولین گفت: هدف از آیین توسعه کتابخانه امام حسن مجتبی که با ظرفیت ۲۰۰ نفر پیش بینی شده است و با انضمام کتابخانه بیش از   ۶۷۰متر مربع به بهره داری می‌رسد که در حال حاضر ۴۰۰متر مربع اضافه شده و کلنگ زنی انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عالمی امام جمعه مهاجران گفت: شهر مهاجران شهر فرهنگی است که ظرفیت های فرهنگی زیادی دارد و بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب مهاجرانی در نقاط مختلف استان خدمت رسانی می‌کنند. امید است در سال های آتی شاهد برنامه های متنوع در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی باشیم. همچنین در فصل پاییز و زمستان سه پایگاه قرآنی در مهاجران فعال میباشد که نوجوانان و جوانان به خوبی از آن استقبال میکنند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر