سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز در دفتر امام جمعه شهر بهار با حضور مسئولین شهرستان و تعدادی از بانوان از سه پوستر به مناسبت هفته عفاف و حجاب رونمایی شد.

شناسه خبر: 13513

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز در دفتر امام جمعه شهر بهار با حضور مسئولین شهرستان و تعدادی از بانوان از سه پوستر به مناسبت هفته عفاف و حجاب رونمایی شد.

 

این پوسترها به معرفی جشنواره هایی  با مضامین "حرف نو، بیان نو، نگاه نو" ، "مربیان و مبلغان عفاف و حجاب" و "مسابقه بزرگ کتابخوانی ترگل" با همکاری تعدادی از ادارات در هفته حجاب و عفاف می باشد و مقرر شده این جشنواره ها در این هفته برگزار شود.

 

نخست مهدی کرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: برنامه های ویژه ای را درنظر گرفته ایم و همچنین از هماهنگی و همکاری ارگانهای فرهنگی در این زمینه بسیار خرسندیم. با تلاش‌های همکاران فرهنگی در ارگان های مختلف میتوانیم به ارتقا و رشد فرهنگی در شهرستان بهار کمک کنیم.

 

سپس معصومه فزونی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار به شرح ویژگی های کتاب ترگل پرداخت.

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار گفت: ائمه اطهار و پیامبران اگر می‌خواستند کسی را ارشاد کنند با غضب این کار را انجام نمیدادند بلکه با مهرو عطوفت و گذشت مردم را دعوت به اسلام و پرستش خدای یگانه می‌کردند.

 

وی افزود: اول باید عفاف داشته باشیم سپس حجاب که اگر بالعکس باشد باعث تزلزل می‌شود.حجاب آورده فطرت است و خانواده مقدس ترین بنیاد است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر