سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/9 18:50:48
بسم الله الرحمن الرحیم :

بیانیه ی شماره یک

بیانیه کارگروه مردمی عیار سلیمانی در رابطه با سنجش نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ

شناسه خبر: 10940

به گزارش نشاط شهر، کارگروه مردمی عیار سلیمانی در رابطه با سنجش نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم

در گام دوم انقلاب و در این برهه حساس تاریخی که با خون پاک سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی(ره) مطهر گشته است مردم عزیز ایران مشتاقانه منتظر حضور افرادی در جایگاه مسئولیت کشور هستند که از دل مردم برآمده و با علم و شجاعت تمام به مبارزه ریشه‌ای با فساد و بی عدالتی برخاسته باشند و با ارائه برنامه‌ها و ایده های کارآمد در راستای تحقق عدالت و پیشرفت بکوشند. این مهم و نیز ضرورت تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ما را بر آن داشت تا گامی هر چند کوچک در جهت تحقق این اهداف بزرگ برداریم به این منظور کارگروهی مردمی متشکل از فعالین علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با نام «عیار سلیمانی» گرد هم آمده و اقدام به ارزیابی و سنجش نامزدهای انتخاباتی بر مبنای معیارهای برآمده از اقتضائات والزامات گام دوم انقلاب نموده‌ است. لذا اعلام می‌دارد این کارگروه حسب فلسفه وجودی خود تا سنجش کامل نامزدهای انتخاباتی مد نظر بر مبنای معیارهای موضوعه فوق، از هیچ یک از نامزدهای محترم تا قبل از جمع‌بندی نهایی حمایت نمی‌نماید، بنابراین هرگونه ادعایی از جانب هر یک از نامزدهای ثبت نام شده در رقابت‌های انتخاباتی مبنی بر انتخاب خود به عنوان «نامزد اصلح» توسط کارگروه عیار سلیمانی، قویا تکذیب می‌گردد. بدیهی است نتیجه نهایی این ارزیابی ها در قالب بیانیه پایانی از طریق کانال و صفحه رسمی کارگروه عیار سلیمانی در شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

والسلام من‌ التبع الهدی

 کارگروه مردمی عیار سلیمانی؛ نهم اردیبهشت ماه سال یک هزار و چهارصد شمسی

انتهای پیام /


برچسب ها: بیانیه#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو